Usein kysytyt kysymykset
Yleistä tilauksesta
Mitkä maksutavat käyvät Kotirobon verkkokaupassa?
Ostoksen voi maksaa verkkopankilla (Osuuspankki, Nordea, Aktia, Oma Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Ålandsbanken, Danske bank, Handelsbanken), pankki- ja luottokortilla (Visa, Visa Electron, Mastercard), Mobilepay-maksutavalla,, postiennakolla tai Collector bankin laskulla sekä osamaksulla.
Postiennakolla maksaessa tilaukseen lisätään 5,9 € maksutapalisä.
Kuinka nopeasti tilaus on perillä?
Kaikki varastossamme olevat tuotteet lähetetään pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana päivänä ja Posti toimittaa tilaukset tyypillisesti yhdessä arkipäivässä. Täten tilaukset saapuvat tilaajalle normaalisti 1-3 arkivuorokauden kuluessa tilauksesta.
Joitain tuotteita ei ole omassa varastossamme, vaan ne lähetetään suoraan toimittajan varastosta. Näiden tuotteiden poikkeava toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.
Paljonko ovat tilauksen toimituskulut?
Yli 70 € tilauksissa toimitus Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin on aina ilmainen. Tätä pienemmissä tilauksissa toimitusmaksu on 5,9 €.
Isoimmille robottiruohonleikkureille tarjoamme ilmaisen kotiinkuljetuksen.
Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?
Käyttämättömän ja jälleenmyyntikelpoisen tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Mikäli olette käyttäneet palautettavaa tuotetta, olette vastuussa palautettavan tuotteen arvon alenemisen korvaamisesta.
Voinko seurata tilauksen toimitusta?
Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi lähetysvahvistuksen yhteydessä. Lähetystunnuksen avulla pystyt seuraamaan toimituksen kulkua.
Tilasin kaksi tuotetta, mutta vain toinen saapui?
Tuotteet on lähetetty varastoltamme monipakettilähetyksenä, joka sisältää kaksi erillistä pakettia. Paketit tulisi luovuttaa yhtä aikaa, mutta toimituksesta riippuen paketit voidaan luovuttaa eri aikaan.
Tarkista sähköpostin ja/tai puhelimen viestit, onko toisesta lähetyksestä lähetetty saapumisilmoitus. Voit tiedustella asiaa myös asiakaspalvelustamme.
Voinko tilata rekisteröitymättä?
Tilauksen voi tehdä myös rekisteröitymättä.
Mistä saan suomenkielisen käyttöoppaan?
Suomenkielinen käyttöohje lähtee meiltä automaattisesti tilausvahvistuksen jälkeen sähköpostiinne. Mikäli käyttöohje ei ole saapunut sähköpostiin, tarkistathan roskapostikansion. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos käyttöohjetta ei löydy.
Mobiilisovellukseen yhdistäminen
Mobiilisovellus ei löydä robotti-imuria?
Tarkista langattoman modeemin/reitittimen taajuusasetukset. Robotti-imureille langattoman verkon taajuus tulisi olla 2,4 Ghz, koska tämän verkon kantama on parempi ja se toimii paremmin myös eri esteiden taakse. Yleensä langattoman lähettimen asetuksista saa valittua taajuuden tai vaihtoehtoisesti ne luovat automaattisesti kaksi eri verkkoa, joista toisen perässä on teksti "5Ghz" tai vastaava.
Tarkista myös, että puhelin on yhdistetty asennusvaiheessa wifi-verkkoon, johon haluatte liittää robotti-imurin. Varmista, että puhelin sekä robotti-imuri ovat lähellä langatonta modeemia/reititintä yhdistämisen aikana.
Toimiiko mobiilisovellus myös 5G:llä?
Robotti-imuri toimii normaalisti esimerkiksi 5G mobiililiittymän kanssa, kunhan langattoman lähettimen/modeemin luoma Wi-Fi-verkon taajuus on 2,4 Ghz. Langattoman verkon taajuus ei ole sama asia kuin mobiiliverkon tekniikka (3G, 4G, 5G), joka ilmoitetaan mobiililiittymää hankkiessa.
Miksi puhelin pitää yhdistää robotti-imurin omaan verkkoon?
Puhelinta käytetään robotti-imurin omassa verkossa vain yhdistämisen vuoksi. Kun yhteys mobiilisovelluksen ja robotti-imurin välillä on luotu, puhelin poistuu robotti-imurin verkosta ja muodostaa verkkoyhteyden taas omaan kotiverkkoon.
Yleiset vikatilanteet
Mitä teen, kun robotti-imuri ei toimi normaalisti?
Robotti-imuriin kannattaa ensin kokeilla resetointia sekä puhdistamista. Resetointi- sekä puhdistusohjeet löytyvät käyttöoppaasta. Mikäli näistä ei ole apua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.