Usein kysytyt kysymykset

Yleistä tilauksesta

Mitkä maksutavat käyvät Kotirobon verkkokaupassa?

Ostoksen voi maksaa verkkopankilla (Osuuspankki, Nordea, Aktia, Oma Säästöpankki, S-Pankki, POP Pankki, Ålandsbanken, Danske bank, Handelsbanken), pankki- ja luottokortilla (Visa, Visa Electron, Mastercard), Mobilepay-maksutavalla,, postiennakolla tai Collector bankin laskulla sekä osamaksulla.

Postiennakolla maksaessa tilaukseen lisätään 4,9 € maksutapalisä.

Kuinka nopeasti tilaus on perillä?

Kaikki varastossamme olevat tuotteet lähetetään pääsääntöisesti viimeistään tilausta seuraavana päivänä ja Posti toimittaa tilaukset tyypillisesti yhdessä arkipäivässä. Täten tilaukset saapuvat tilaajalle normaalisti 1-3 arkivuorokauden kuluessa tilauksesta.

Joitain tuotteita ei ole omassa varastossamme, vaan ne lähetetään suoraan toimittajan varastosta. Näiden tuotteiden poikkeava toimitusaika on ilmoitettu tuotesivulla.

Paljonko ovat tilauksen toimituskulut?

Yli 50 € tilauksissa toimitus Postin palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin on aina ilmainen. Tätä pienemmissä tilauksissa toimitusmaksu on 4,9 €.

Isoimmille robottiruohonleikkureille tarjoamme ilmaisen kotiinkuljetuksen.

Voinko vaihtaa tai palauttaa tuotteen?

Käyttämättömän ja jälleenmyyntikelpoisen tuotteen voi palauttaa tai vaihtaa 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Mikäli olette käyttäneet palautettavaa tuotetta, olette vastuussa palautettavan tuotteen arvon alenemisen korvaamisesta.

Voinko seurata tilauksen toimitusta?

Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi lähetysvahvistuksen yhteydessä. Lähetystunnuksen avulla pystyt seuraamaan toimituksen kulkua.

Tilasin kaksi tuotetta, mutta vain toinen saapui?

Tuotteet on lähetetty varastoltamme monipakettilähetyksenä, joka sisältää kaksi erillistä pakettia. Paketit tulisi luovuttaa yhtä aikaa, mutta toimituksesta riippuen paketit voidaan luovuttaa eri aikaan.

Tarkista sähköpostin ja/tai puhelimen viestit, onko toisesta lähetyksestä lähetetty saapumisilmoitus. Voit tiedustella asiaa myös asiakaspalvelustamme.

Voinko tilata rekisteröitymättä?

Tilauksen voi tehdä myös rekisteröitymättä.

Mistä saan suomenkielisen käyttöoppaan?

Suomenkielinen käyttöohje lähtee meiltä automaattisesti tilausvahvistuksen jälkeen sähköpostiinne. Mikäli käyttöohje ei ole saapunut sähköpostiin, tarkistathan roskapostikansion. Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos käyttöohjetta ei löydy.

Mobiilisovellukseen yhdistäminen

Mobiilisovellus ei löydä robotti-imuria?

Tarkista langattoman modeemin/reitittimen taajuusasetukset. Robotti-imureille langattoman verkon taajuus tulisi olla 2,4 Ghz, koska tämän verkon kantama on parempi ja se toimii paremmin myös eri esteiden taakse. Yleensä langattoman lähettimen asetuksista saa valittua taajuuden tai vaihtoehtoisesti ne luovat automaattisesti kaksi eri verkkoa, joista toisen perässä on teksti "5Ghz" tai vastaava.

Tarkista myös, että puhelin on yhdistetty asennusvaiheessa wifi-verkkoon, johon haluatte liittää robotti-imurin. Varmista, että puhelin sekä robotti-imuri ovat lähellä langatonta modeemia/reititintä yhdistämisen aikana.

Toimiiko mobiilisovellus myös 5G:llä?

Robotti-imuri toimii normaalisti esimerkiksi 5G mobiililiittymän kanssa, kunhan langattoman lähettimen/modeemin luoma Wi-Fi-verkon taajuus on 2,4 Ghz. Langattoman verkon taajuus ei ole sama asia kuin mobiiliverkon tekniikka (3G, 4G, 5G), joka ilmoitetaan mobiililiittymää hankkiessa.

Miksi puhelin pitää yhdistää robotti-imurin omaan verkkoon?

Puhelinta käytetään robotti-imurin omassa verkossa vain yhdistämisen vuoksi. Kun yhteys mobiilisovelluksen ja robotti-imurin välillä on luotu, puhelin poistuu robotti-imurin verkosta ja muodostaa verkkoyhteyden taas omaan kotiverkkoon.

Yleiset vikatilanteet

Mitä teen, kun robotti-imuri ei toimi normaalisti?

Robotti-imuriin kannattaa ensin kokeilla resetointia sekä puhdistamista. Resetointi- sekä puhdistusohjeet löytyvät käyttöoppaasta. Mikäli näistä ei ole apua, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Robotti-imurien usein kysytyt kysymykset löydät täältä.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Toimituskulut

Yli 60 € tilauksille tarjoamme ilmaisen toimituksen valittuun noutopisteeseen tai pakettiautomaattiin.

Yli 600 € tilauksille tarjoamme ilmaisen kotiinkuljetuksen.

Muiden tuotteiden toimituskulumme ovat koosta riippumatta 4,90 € tai kotiinkuljetuksella 11,90 €.


Toimitusajat

Tilaukset saapuvat sinulle keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa tilauksesta, jollei tuotesivulla muuta mainita.

Tilapäisesti varastosta loppuneet tuotteet toimitamme noin kahden viikon kuluessa. Tuotteiden varastotilanne ilmenee tuotesivuilta. Mikäli jostain syystä joudumme poikkeamaan yllämainituista toimitusajoista, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse.

Pidätämme oikeuden purkaa kauppa, mikäli tilaamaasi tuotetta ei ole jostain syystä saatavilla.


Toimitustavat

Postin pakettiautomaatti

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Paketin suurin mahdollinen koko on 60cm x 36cm x 59cm tai 25 kg.

Huom. Puhelinnumero pakollinen.

Nouto omasta Postista

Paketti toimitetaan lähimpään Postin toimipisteeseen.

Kotiinkuljetus

Postin kuriiri ottaa yhteyttä sinuun ja sopii ajan, jolloin paketti toimitetaan sinulle.

Huom. Puhelinnumero pakollinen.

Matkahuolto Lähellä-paketti

Nouto halutusta Matkahuollon noutopisteestä. Noutopisteitä ovat K-marketit, R-kioskit ja Matkahuollon omat toimipisteet.


Maksutavat

Verkkopankki

Yhteistyössä ovat kaikki suomalaiset pankit ja luottolaitokset.

Pankki- ja luottokortit

Visa, Visa Electron, Mastercard. Palvelun tarjoaa Paytrail.

Mobiilimaksutavat

MobilePay, Siirto ja Pivo ovat sovelluksella toimivia mobiilimaksutapoja, joilla voit maksaa ostokset hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

  • MobilePay maksuehdot löytyvät sivulta mobilepay.fi
  • Siirto maksuehdot löytyvät sivulta siirto.fi
  • Pivo maksuehdot löytyvät sivulta pivo.fi

OP Lasku

OP Lasku mahdollistaa maksamisen laskulla tai erissä. Se on turvallinen maksutapa, joka sopii kaikkien pankkien asiakkaille.

  • 45 päivää korotonta maksuaikaa ja mahdollisuus erämaksuun
  • Kertaostos enintään 5000 €
  • Erissä maksettaessa vuosikorko on 19,95 %
  • Laskutuslisä ostajalle 2,95 €
  • Edellyttää 20 vuoden ikää

Lisätietoja maksutavasta: https://www.op.fi/henkiloasiak...

Walley lasku ja osamaksu

Collector Bank AB, Y-tunnus 556597-0513, tarjoaa mahdollisuuden vähintään 18-vuotiaille kuluttajille ostaa Walley laskulla / osamaksulla.

  • 45 päivää korotonta maksuaikaa
  • Laskun saa halutessaan jaettua osiin 1-36 kk
  • Kertaostos enintään 5000 €
  • Lasku lähetetään sähköpostitse
  • Laskutuslisä ostajalle 3,80 €

Postiennakko

Maksu suoritetaan noudon yhteydessä. Postista noudettaessa maksuvälineenä käyvät käteinen ja kortti. Pakettiautomaatista noudettaessa maksuvälineenä käy sirullinen maksukortti. Postiennakko lisää tilaukseen 4,90 € maksutapalisän.

Maksupalvelun tarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Palautukset ja reklamaatiot

Takuu ja reklamaatio

Tuotteillamme on kahden vuoden takuu, jollei tuotesivulla muuta mainita.

Takuu- ja reklamaatioasioissa ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla osoitteeseen info@kotirobo.fi

Palautusoikeus

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palauttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu. Palauttamisoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautus on teille ilmainen.

Palautusoikeuden käyttämiseksi meille on ilmoitettava päätöksestä peruuttaa tilaus yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla osoitteeseen info@kotirobo.fi

Palautuksen määräajan noudattamiseksi riittää, että ilmoitus peruuttamisesta lähetetään ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Huomioithan kuitenkin, että voimme maksaa hyvityksen vasta kun olemme vastaanottaneet tuotteen. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä, viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa sähköpostilla info@kotirobo.fi


Verkkokauppa

Kotirobo.fi / PeTe Innovation Oy

33950 Pirkkala

info@kotirobo.fi

Y-tunnus: 2842634-5

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.